24 Eylül, 2014; 15:46
Facebook Twitter Google RSS
Kategoriler

türkçe porno

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • Açıklama

    türkçe porno,türkçe sesli porno izle, türkçe sikis video, türkçe seks, türkçe pornolar

  • Süre

    6:10

  • İzlenme

    1.772 izleme

  • Tarih

    24 Eylül 2014

  • Kategori

    Türk Porno

HEMEN YORUM YAP

    Günün Hikayeleri

  • hocayı çok fena siktim amı sulandı D:

    okulların kapanmasına az vardı yaklaşık 1 gün ben kalem açıyorum birden bi baktım yasemin hoca karşımda belirdi sen burda ne yapıyosun dedi bende hiçbişey hocam sadece kalem açıyorum dedim hmm dedi sonra ertesi gün yanına karnemle gittim ve baktı dediki aferin dedi ve beni göğsüne yasladı ben zevkten 4 köşe olmuştum memeleri o kadar yumuşaktı

    475 izleme
    DEVAMI
  • cıtır sevgılım

    selam adım berk 30 yaşındayım istanbulda ıkamet etmekteyım. aleyna yası 19 bakımlı cıtır bırısıydı ve bizim komsumuz olur. aleynayı okul cıkısında gormustum berk abi deyip yanıma geldi beraber yuruyorduk bana dersi oldugunu bilgisayarımı kullanmak icin izin istedi. bende olur dedim ve aksam gelmesini soyledim. ogun bizim evde kımse yoktu bendekıde kısmet iste zaten. aksam olmustu

    300 izleme
    DEVAMI
  • bana neden bunu yaptılar

    Merhaba ben Ceren. Bu hikayeyi anlatıp anlatmamakta kararsız kaldım en sonunda anlatmaya karar verdim. Bende hikayemi paylaşıyorum.bn 18 yaşında alımlı sarışın bi kızım. geçen yıl erkek arkadaşım tolga tatile gittiği sırada gizlice hasanın yanına gidiyordum. Tolga buna müsade etmiyordu çünkü çok kıskançtı. Hasanı seviyordum ve kıramıyordum 2 kanka takılıyorduk. Bir gün hasan yine evinin boş

    547 izleme
    DEVAMI